Av sikkerhetsmessige grunner tilbakestilte vi alle passordene i Fordelssonen i slutten av juli. Det betyr at du må lage et nytt passord den første gangen du besøker Fordelssonen. Passordet må bare byttes én gang, og deretter kan du logge på med det nye passordet ditt.

Noen få brukere har imidlertid av forskjellige grunner problemer med å bytte passord. Når du skal endre passordet, sender vi en e-post med en lenke. Men hvis du for eksempel har byttet e-postadresse siden du opprettet brukerkontoen, kan ikke systemet gjenkjenne deg med den nye adressen. Det kan også være andre grunner.

Vi er klare til å hjelpe deg

Hvis du av en eller annen grunn ikke kan opprette et nytt passord eller har problemer med å logge på, sitter vi klare til å hjelpe deg. Send en e-post til vår kundeservice, gjerne med opplysninger om abonnementsnummeret ditt og eventuelle andre e-postadresser du kan ha brukt til å opprette profilen enn den du sender fra. Fortell oss også gjerne om eventuelle feilmeldinger du får.

Skriv til vår kundeservice på [email protected]